2013. július 2., kedd

5. fejezet

Mikor beértem a nappaliba, hát mit mondjak nem éppen a legszebb látvány tárult elém. 
Hyerim és valami elég ismerős pasi feküdt egymást nyalva-falva a kanapén.
- Uhm, Hye... - szólítottam meg őt, mire lelökte magáról a fickót, akinek így már láttam rendesen az arcát.
Hát itt haljak meg, Xiumin volt... Azon a rendezvényen vele jött volna össze?
- Hé te tudom ki vagy - mutatott rám meglepődve Xiu. - Te vagy Sehun volt barátnője, Soo...Sooah? Minseok vagyok!
- Tudom ki vagy... De nem is zavarna hogy ezt csinálnátok, ha nem az én házamban tevékenykednétek - néztem rájuk nagyra nyílt szemekkel.
- Bocsánat, csak a te házad közelebb volt és azt hittem nem jössz haza - mondta Hyerim, miközben segített felállni Xiuminnak.
- Akkor is! Kérlek máshol folytassátok... Egyébként tök jó, hogy minden Exo tag úgy ismer engem hogy "Sehun volt barátnője"...
- Bocsánat, nem akartalak megbántani - hajtotta le a fejét Xiu.
- Semmi gond, de ha megkérhetlek titeket máshol folytassátok - dobtam le a dzsekimet a kanapéra.
- Áh, elmúlt már a varázs, szóval teljesen mindegy - ült le Hyerim.
- Nem is baj, egy első randin nem ezt kell csinálni... - oktattam ki őket. - Mi lenne ha ezt az egészet elfelejtenétek, és folytatnátok normálisan, úgy ahogyan azt illik egy első randin?
- Mindegy, hagyjuk. Csak menjetek el kérlek - mondtam.
Hyerim és Xiumin elmentek nem tudom hova, én pedig lefürödtem aztán néztem valami filmet ami annyira eseménydús volt, hogy el is aludtam.

* Kyungsoo szemszöge *
Mikor hazaértem mindenki a nappaliban ült és a tv-t leste. Leültem közéjük, mert gondoltam úgysem lenne jobb dolgom.
- Hé - bökött az oldalamba Chen. - Ha te vagy az anyánk, és Suho az apánk, akkor én mi vagyok?
- Talán a fiúnk? - válaszoltuk egyszerre Suhoval.
- De én nem akarok az lenni... - nyafogott Chen.
- Akkor mi akarsz lenni? - sóhajtottam.
- Komornyik! - mondta teljes komolysággal mire Suho csak olyan facepalm szerűséggel reagált.
- Miért pont komornyik? - kérdeztem.
- A komornyikok annyira elegánsak.
- Nem tudod most mit vállaltál magadra - vigyorgott Kai.
- A komornyikok nem csak elegánsak, hanem ők takarítanak, főznek, stb... És már kimondtad hogy az akarsz lenni, szóval hajrá - világosította fel Suho Chent.
- Neee, mit tettem?! - kuporodott össze Chen.
- Nyugi haver, a főzést úgy sem hagyná rád senki, mert még felgyújtod az egész épületet vagy esetleg saját magadat - veregette őt hátba Suho. - Viszont a takarításhoz tudod hol vannak a cuccok.

- 1 hét múlva -

- Miért??! - kiabált Chen mikor a konyhában takarított miközben én csináltam a vacsorát.

* Sooah szemszöge *
Éppen otthon a szobámban bámultam a tévét mikor kaptam egy sms-t. Sehun volt az, hogy ma van egy kis szabadideje ezért szeretne velem találkozni. Mivel én olyan kedves vagyok, nem tudtam neki nemet mondani, amúgy is kíváncsi voltam miért áldozza rám a szabadidejét. Megbeszéltük hol és mikor találkozunk. Kikeltem az ágyamból és elkezdtem készülődni.













Besétáltam a városba és fogtam egy taxit, onnantól azzal mentem az SM-hez. Igen megint nekem kellett oda mennem. Mikor odaértem, kifizettem az utat és kiszálltam. Rögtön meg is láttam Sehunt az épület előtt és bementünk.
- Miért hívtál ide ilyen hirtele... - akartam volna mondani, de Sehun teljesen váratlanul megcsókolt én pedig lefagytam.
Hát komolyan mondom, itt Dél-Koreában az emberek nagyon szeretnek hátulról támadni és hirtelen csókolgatni másokat.
- Akkor felmegyünk? - kérdezte majd megfogta a kezem.

1 megjegyzés:

  1. Ez a rész is szupi volt, főleg a vége *-* Kíváncsi vagyok mi lesz ebből ;) Siess a kövi résszel pls.

    VálaszTörlés