2013. július 30., kedd

12. fejezet

Egy pillanatra ledermedtem és mire észhez kaptam, indultam is a repülőtérre. Szerencsémre jó sokan voltak a repülőtéren. Odarohantam az információs pulthoz és megkérdeztem honnan indul a gép. Odamentem és láttam Sooaht, hogy éppen a bőröndjeivel várakozott.
- Sooah! Kim Sooah! - kiabáltam neki miközben odasiettem hozzá.
- Te... mit csinálsz itt? - lepődött meg miközben felállt.
- Ne menj! Kérlek! - fogtam meg a kezét. - Ha még csak nem is miattam, Kyungsoo miatt maradj! Figyelj, látom kedveled őt, ő is téged, legalább miatta ne menj. Kérlek... - kérleltem miközben megteltek a szemeim könnyekkel. - Nem szeretném hogy itt hagyj.
- Miért kéne maradnom? - kérdezte teljesen közömbösen de láttam rajta, hogy ő sem nagyon akar menni.
- Kyungsoo, Hyerim, a keresztanyukád, a többiek... Hidd el, attól hogy keveset találkoztál velük, nagyon megkedveltek - mondtam és már majdnem sírtam, erre Sooah magához ölelt.
- Úgy örülök hogy jöttél - suttogta.
- Akkor... nem mész?
- Hülye leszek... Oh Sehun, nagyon szeretlek - nézett rám könnyes szemeivel, én pedig átkaroltam őt.
- Higgy nekem, tényleg te vagy az egyetlen számomra, és mikor múltkor találkoztunk a rendezvényen, el nem tudod hinni mennyire örültem mikor megláttalak... És elképesztően rossz volt azt hallani hogy mással vagy. Tudod hogy nem vagyok az aki ilyen érzelgős dolgokat mond, sőt... De érted bármit. Bármit azért hogy ne hagyj itt.
- Ezeket tényleg Oh Sehun mondta? - mosolygott rám Sooah.
- És ekkor is beszól - vigyorogtam majd megcsókoltam őt. - Na gyere hazaviszlek.

- 1 hónap múlva -
*Sooah szemszöge*

Ott voltam a fiúk dormjában és Sehunnal filmet néztünk.
- Mindjárt jövök - mondta és kiment.
Én néztem tovább, erre bejött Baekhyun és leült mellém.
- Mit nézel? - karolt át.
- Fogalmam sincs mi ez, Sehun mondta hogy ezt nézzük - válaszoltam.
- Hja! Byun Baekhyun! Mit fogdosod a barátnőmet?! - jött vissza Sehun.
- Csak a karom van a vállán... - nézett rá furcsán Baek.
Sehun leült a másik oldalamra és az egyik kezét a combomra tette.
- Istenem, milyen gyerekes - motyogtam magamban.
- Ugye? Hyung, hallottad, gyerekes vagy - vigyorgott Sehun mire Baek felsóhajtott.
- Rólad beszélek hülye gyerek! - fordultam felé.
- Féltékeny - mosolyodott el Baekhyun.
- Szóval már nem is szeretsz??? - pattant fel Sehun.
- Ah istenem... Sehun fejezd be - mondtam, megfogtam a karját és visszarántottam magam mellé. - Szeretlek, pabo...
A film vége felé Sehun szépen bealudt.
- Te, ez horkol? - kérdezte halkan Baekhyun. - És folyik a nyála...
- Ha vége a filmnek, haza vinnél? - néztem felé.
- Persze - válaszolta.
Már eléggé esteledett mikor Baekhyun hazavitt.
- Bejössz? - kérdeztem mikor odaértünk.
- Te kérted - szállt ki.
Bent megkínáltam őt valami üdítővel.
- Sziasztok - köszönt keresztanyu a konyhában. - Baekhyun mi járatban vagy itt?
- Csak hazahoztam Sooah-t - felelte.
- Mert Sehun jól bealudt mielőtt jöttünk - mondtam miközben öntöttem innivalót.
- Minsook-ssi, Seyeon még itt van? - kérdezte Baek.
- Persze. Fent van az emeleten. Amióta Sooah nincs olyan sokat itthon, szinte egész nap a gép előtt ül...
- Sooah, én nem maradok sokáig, mert ha visszamegyek, Sehun kibelez engem hirtelen féltékenységében - túrt a hajába Baekhyun.
Kikísértem őt. A kapunál még megölelt és már ment is. Hát igen, Kyungsoo-n kívül Baekkel jövök ki a legjobban a többiek közül.

kicsit béna lett, mianhae :c 

3 megjegyzés: